Resultaten klanttevredenheidsonderzoek 2018
MijnZorgdeclaratie.nl groeit. Elke week starten nieuwe zorgondernemers met onze oplossing. Tijd om onze dienstverlening eens tegen het licht te houden en te onderzoeken wat goed gaat en wat nog belangrijker; wat kunnen wij verbeteren.
De uitkomsten bevestigen ons idee dat onze klanten zeer tevreden zijn met onze dienstverlening. Daarnaast gaan we aan de slag met de opmerkingen die we gekregen hebben om onze dienstverlening te verbeteren.
“Heel fijn om altijd een luisterend oor te hebben en ondersteuning van iemand die weet waar je het over hebt. Zeer professioneel en vriendelijk aan de telefoon, een verademing ten opzichte van heel veel organisaties”
Gebruiksvriendelijkheid portaal en deskundigheid medewerkers dik in orde!
94% van de respondenten is het eens of volledig eens met de stelling dat het portaal voor het indienen van de geleverde uren gebruiksvriendelijk is. 77% is tevreden met de geboden functionaliteit. Wij vinden dat dit percentage omhoog moet.
De deskundigheid van de medewerkers van MijnZorgdeclaratie.nl wordt door alle respondenten als goed beoordeeld. Met die deskundigheid zit het dus wel goed! Alle deelnemers aan het onderzoek vinden dat er tijdig en adequaat op mail wordt gereageerd. In het algemeen waarderen onze klanten MijnZorgdeclaratie.nl met een 8,8.
Behoefte aan uitbreiding van onze dienstverlening
Bij de deelnemers aan MijnZorgdeclaratie.nl is grote belangstelling voor uitbreiding van onze dienstverlening. Vanuit onze expertise en als onderdeel van De Heer Groep kunnen we ook voorzien in inzet van eHealth toepassingen zoals Live Chat, eLearning en Online Vragenlijsten. Maar ook verdere ondersteuning om het gebied van financiële administratie kunnen we verzorgen.
“Blij met jullie!”
Aan de slag met de verbeterpunten
Natuurlijk zijn er ook punten die beter moeten en kunnen. Dit ligt vooral op het vlak van uitbreiding van de functionaliteit, op dit moment wordt hier al hard aan gewerkt.
“Tot op heden adequaat, duidelijk, professioneel en zeer vriendelijk geholpen, een feest tussen alle onduidelijkheden van gemeenten en andere organisaties!”